lørdag den 25. august 2007

56. dag – lørdag den 25. august 2007. Sidste dag:-(


Vi har besluttet at spise en god portion morgenmad denne sidste rejsedag, vi skal lige pakke vores sidste ting sammen og så køre mod lufthavnen.

Billedet i dag på bloggen er fra Lombard Street, som I måske husker fra bloggen i forgårs, og så ellers nyd udsigten ud over byen til Telegraph Hill og Coit Tower.

Vi startede med 60 kg bagage, da vi tog afsted fra København Lufthavn til Beijing. Ved sidste flyvning rundede vi 55,4 kg – og hvordan kan det så lade sig gøre med alle de skoindkøb, som jeg har foretaget? Med til historien hører, at vi har sendt 3 pakker hjem af cirka 18 kg ialt, så de står forhåbentlig derhjemme på Vatnavej og venter på os. Det bliver helt hyggeligt at pakke alting ud – som at tage tilbage i tiden og opleve det hele lidt igen.

Tusind tak fordi I har haft lyst til at være med – det har været rigtig dejligt med alle jeres kommentarer. Lige så meget som I har givet udtryk for at nyde at læse vores indlæg – lige så meget har vi nydt at høre fra jer gennem bloggen.

Vi glæder os til at komme hjem til vores familie, venner, hus, skole og nå ja arbejdet.

En sidste gimmick – der stilles en kop ægte tongansk kaffe på højkant til dem, som kan gætte, hvor mange par sko, Kristina har indkøbt på denne rejse? Skriv svaret på bloggen ;-) Ja gæt hvem som har fundet på den leg!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære alle fire
Først og fremmest tak fordi I gad at lave denne rejsedagbog, det har da kostet mange timers arbejde undervejs. Det har været fantastisk læsning og skønne billeder. Jeg vil foreslå at I kontakter Berl. Tid "Min Rejse". hvilket man kan læse om hver lørdag i rejseliv, der må I have en god chance.
Ja, Karsten det er jo nok din ide med gætteriet om Kristinas skoindkøb og som hendes Mor, må jeg vel vide lidt om det, selv om det er længe siden hun har boet hjemme, men jeg gætter........hm hvad skal vi starte med 8 par, ah vi skal nok lidt højere op, så jeg siger ......... 10 par.
Vi glæder os til at se Jer i Kastrup Lufthavn når I forhåbentlig efter en god flyvetur lander sikkert med SAS.
Det bliver nu alligevel helt vemodigt, at man ikke skal fare hen til computeren mere, for at se hvad nyt der var fra Jer.
Tusind, tusind, tusind......TAK!

Kærlig hilsen
Mormor

Knusene får I når vi ses.

Anonym sagde ...

Som mormor siger, så bliver det helt vemodigt ikke at skulle læse jeres daglige indlæg her på bloggen. Jeg vil også gerne siger tusind, tusind tak for alle jeres beretninger om jeres oplevelser, det har været en udsøgt fornøjelse at læse, hver eneste dag!
Om 2 timer lander i København med et utal af oplevelser, som i kan hente frem, når efteråret og vinteren er ankommet til DK!
Med hensyn til Kristinas skoindkøb, ja, hvad skal jeg sige! Jeg gætter på, at hun købt 8 par!
Jeg glæder mig utrolig meget til, at se jer igen og i skal få verdens største knuser fra en nylig udklækket NLP Practitioner!

Knus fra moster Linda

Anonym sagde ...

Hej alle 4
Velkommen hjem fra rejsen, jeg har hørt at I er godt hjemme i DK.Hvis I nu keder jer, kan I jo bare skrive om jeres oplevelser i det daglige mv!!! Mht. indkøb af sko, vil jeg gætte på 15 par, mindre kan da ikke gøre det, ellers skuffer du....Kristina.
Kærlige velkomsthilsner fra P&A